Doggles

Julklapp till killarna? Ja varför inte?! Alla vet ju hur irriterande de är med sol och snö i ögonen, och då är jul solglasögon perfekta! Men de finns även för våra fyrbenta vänner :) funderar på om det är något man skall investera i till grabbarna? Eller är de bara små hundar man får köpa töntiga "kläder" till?
Doggles
Doggles 199:-/st
KÄLLA:
Hmm undrar om killarna skulle passa i varsina Doggles
Va tror ni?

Postat av: Emelin

haha coola skulle de bli ! nejmen jag brukar driva lite me min egna hund och sätta på honom en frän mössa men den skakar han bort me detsamma dock !



söta hundar !

2010-12-22 @ 16:56:05
URL: http://meaaa.blogg.se/
Postat av: T- finnen som inte försvinner med clerasil ;)

Vilka söta vovvar! :)

Såå gosiga :)



Jag personligen tycker att det är så överdrivet när folk ska klä sina hundar.. de är ju inte människor och jag tycker att de ska få vara hundar som de är :)

2010-12-23 @ 10:41:20
URL: http://tanjakatinka.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: