En hel kväll ensam!

Igår var första kvällen på månader jag vart helt ensam hemma i flera timmar i sträck, utan besök mellan ett par timmar och så. O jag måste säga att det gått ytterst bra! Fan nu jävlar, visst kanske de låter töntigt en 23-årig tjej som inte kan vara ensam hemma. Men men, så var/är fallet, och "peppar peppar ta i trä" eller vad det heter, men de är bra skit ändå!
Ist för mina normala "mental breakdowns" som jag brukar få har jag ist kollat på TV och druckit litervis med te. GRYMT! De kanske finns en framtid för denna bönan med ;)
Nu gäller det bara att hålla detta uppe genom att
Inte äta tills min mage tänker explodera
sluta röka så jävligt
Börja röra på "fläsket lite"

Postat av: Ebba

Tack! :D



Och du med :)

2010-12-15 @ 13:11:25
URL: http://juliflickaan.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja vad skönt att du tycker så. Och den första betraktaren är en själv. Jag tror att många har alldeles för lätt att döma varandra. Det är ingen idé, man borde visa lite mer kärlek!



Men nog om det, nu blir det lite julklappsskapande också. Jag ska göra egen tvål :) Brukar du pyssla ihop egna julklappar?

2010-12-15 @ 15:31:11
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: katta

fy fan vilken snygg bild på dig och grymt stolt över dig bejbii!!! Det ändå du behöver tänka på är rökningen trust me...men jag ska int säga så mkt som snusar hahahaha...fika nästa vecka? Vi har en del å ta igen ;) men allting på fikat sen, puss älsklingen min

2010-12-16 @ 10:47:06
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: