Mitt 2010 i mini repris

VILKET JÄVLA ÅR SÄGER JAG BARA!
  • Januari månad - Kraschade totalt, och allt såg mörkt ut för min del
  • Tog mina Ikea kassar och flyttade hem till en nära vän
  • Ringde till psyk mottagning för att få hjälp
  • Februari månad - Flyttade in ordentligt hos min vän
  • Fick en psykolog som jag går regelbundet hos
  • Min vän blev min underbara pojkvän
  • Sjukskriven från och till
  • Maj - Sjukskriven pga av blodbrist. Blev en jävla massa fram och tillbaka till akuten och tre verkors sjukskriving.
  • September- November 1sep-2nov spenderar jag i thailand med älskling. Vi gjorde gemensamma tatueringar på bröstet.
  • Dec - Första julen hemma med egen "familj"
  • Firar nyår med mina vänner!
Och en massa mer så klart!
HUR HAR ERT ÅR VARIT?
Mitt har vart en jävla resa ner i helvetet och upp igen! Men och andra sidan anser jag att man kan aldrig vara riktigt glad om man aldrig känt på hur det är att vara riktigt ledsen.


-BEJBI!

Thailand Bejbi!





Postat av: HANNAS.NU

Hoppas att du får en GRYM nyårsafton imorn, några planer? :D

2010-12-30 @ 16:24:15
URL: http://hannas.nu
Postat av: A f r o b e l i t a

Stackare, livet är inte alltid lätt. Men är glad att du överlevde allt och andas nu för att kunna kämpa vidare! All lycka till dig och fantastiskt att din vän blev din pojkvän, så var det för mig med. =)

2010-12-30 @ 17:33:46
URL: http://afrobelita.se
Postat av: ELLMINAS - elin mattsson & emma silverbratt

Fin blogg ;)

Kram!

2010-12-30 @ 19:46:52
URL: http://ellminas.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: