Tv-spelen som pajar relationen

"Här är tv-spelen som pajar relationen"

"Var tionde man erkänner att han tackat nej till sex med sin partner för att istället sitta uppe och spela, och hela fem procent av de tillfrågade erkänner också att samma hobby har kostat dem förhållandet. Kanske inte så konstigt när 40 procent av de tillfrågade männen uppgav att de spelar i snitt sju gånger - varje dag!"

Shit!!! Inte illa. Nog för att jag visste att tv-spel är smått beroende framkallande men att det skulle kunna kosta mig/andra vårt förhållande, det var nyheter för mig!
Men visst kan man kanske förstå, alla de timmar som spenderas med att få fyrkantiga ögon och nå nästa "level" i spelet kanske kunde ha lagt på bättre saker, typ lite hemma mys och en trevlig middag?
Har du en partner som spelar för mycket data/tv-spel enligt dig?

Läs hela artikeln HÄR
Här är hela topp 20-listan med relationsdödande spel:
1. Call of Duty
2. Football Manager
3. Grand Theft Auto
4. FIFA
5. Medal of Honour
6. Halo
7. Super Mario Brothers
8. Gran Turismo
9. Mario Kart
10. Guitar Hero
11. Assassin's Creed
12. Pro Evolution Soccer
13. Resident Evil
14. World of Warcraft
15. Formula 1
16. Red Dead Redemption
17. Need for Speed
18. Fallout
19. Gears of War
20. Angry Birds

Postat av: Anna Katana

Inte illa när killen gillar den rosa granen (:



Jag ska ner till familjen i småland under julhelgen.

2010-12-07 @ 11:55:54
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: linn

Sv neej fan va synd... :-( jaa det gör dom ju :-P

2010-12-07 @ 17:03:38
URL: http://linnhoney.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: