Pannkakor Film Hallon

Hey you loves!
Hur är det med er idag?
Själv har jag galet ont i ryggen efter att ha rockat loss hemma med Luddet igår, ett par glas vin så är de farligt att sätta på hög musik.
Men idag har det vart lugnt, pannkakor och film. Winters bone, det segaste filmen jag sett på länge och jag kan inte rekomendera den alls! Ikväll blir det mer film och lite indisk mat :) muuums!
Vi var även på Karlapan en snabbis idag och titta på nya kamera åt mig! Hihi, får se hur de blir med de. Vill ha en bättre, men är de verkligen värt alla pengar?

Postat av: Viktoria - Smyckesshop

ååh gud vad jag blev sugen på pannkakor nu ^^ hehe. Mums!

Ja jag kanske kör igång en omgång ikväll eller i morgon :)

2011-04-16 @ 17:46:04
URL: http://viktorias.nu
Postat av: evvelinabbrundin

fin blogg, har veckans blogg i min blogg, lägg bara in en komentar att du är med så får vi se om du blir vinnaren :)

2011-04-16 @ 22:04:47
URL: http://evvelinabbrundin.bloggplatsen.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: