Det där med efternamn och skräckfilmer

Redan innan det var tal om giftemål, ja redan sedan jag var liten tom bestämde jag mig för att jag skulle byta ut mitt efternamn när jag blev fru. Dock tvivlade jag starkt på att hitta en "gubbe" som skulle stå ut med mig hela livet haha. Men nu när jag gjort det är de självklart att jag kommer byta mitt efternamn till hans.
Eftersom jag tycker det är tråkigt att med namn som johansson, andersson ja det vanligaste (inget fel med dem men inte min grej) så var jag inne ett tag på att byta till något HELT NYTT! Jag hade tom redan bestämt mig för vilket namn det skulle vara, det skulle bli Myers, efter ingen annan en den legendariska Michael Myers i Halloween filmerna. Rätt kaxigt eller hur ?! ;)
Men denna gången kommer det bli Ludvigs efternamn, kanske blir Myers i ett annat liv!
anmäl dig HÄR

Postat av: Anna

Ne precis haha. Även om mina har ganska gott om pengar vill de inte ställa upp på de, de vill ju bara att jag ska flytta hem igen så :<

2011-08-23 @ 12:00:07
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Nina

Tycker det är nästan en självklarhet att man tar samma efternamn när man gifter sig :)

2011-10-22 @ 17:43:48
URL: http://niini.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: