Havana Salsa och tålamod

Hej allesammans
hur har eran helg varit?
Själv skall jag allt berätta om min lördags kväll, den började med att jag åke hem till Katta där vi satt och snackade skit i ett par timmar drack några vin och öl. Vi lyssnade på musik och dansade tills svetten börja rinna i hennes lilla lägenhet. Så galet roligt! Men man kände sig inte så super fräsch direkt när det var dags att ta sig in mot staden.
Väl inne drog vi till Havana som är ett litet hemligt ställe med grymma salsa människor. Vi tog ett glas vin/öl och satte oss och snackade lite innan det var dags att visa våra moves.
Katta gjorde självklart grymt bra ifrån sig och dansade loss, medans en annan tydligen var ett hopplöst fall.
Kommentarera som jag mest fick höra under kvällen var " Men titta bara på mina fötter", "Slappna av lite" och så klart "jag har tålamod" . Hade mig en kille som var övertygad om att jag skulle kunna lära mig dansa salsa. Men skratta bäst som skattar sist, nej jag kan INTE dansa salsa och det bevisade jag nog för hela stället. Men fan va kul det var att försöka iaf!



Postat av: Anna

Vad roligt med shopping:D Snygg du är!

Jag fyller år imon så kanske firar lite i veckan eller nåt :) Du då?

2011-08-01 @ 11:45:04
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ska nog mest ta det lugnt, träffa kompisar och så. Hur ser veckan ut för dig? :)

2011-08-01 @ 12:21:01
URL: http://eeemmaaak.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: