Hur öppen får man vara?

Detta inlägget skrev jag i fredags, men än har de ej kommit upp. Ett inlägg om vad som egenligen händer där uppe i de som vi kallar huvud. Varför de ej än publicerats är pga att det är ett otroligt personligt inlägg, och vill man verkligen att alla ska kunna se och läsa det?

Men och andra sidan vill jag bara få ur mig allt, ha de sagt och så är det borta sen?!



Postat av: Nathalie

det där är ju väldigt individuellt. jag väljer att vara personlig men inte för privat, om du förstår vad jag menar? men om jag bara har en blogg som mina vänner läser så skulle jag kanske vara mer öppen, men nu är det ju inte bara vänner som läser^^

2011-07-17 @ 13:59:32
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag tycker att man får vara precis så öppen man vill, i den lag att man klarar av det. Jag har skrivit ut precis allt förr, men satte lösenord på den bloggen till slut, men det var bara på grund av mina föräldrar, long story, men det är egentligen bara på grund av dem som jag inte skriver ut allt längre, fast jag egentligen vill göra det. Jag mår bättre av att kunna skriva ut allt, men det är ju olika :)

2011-07-17 @ 14:06:13
URL: http://aannabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: