Detta har hänt

Sedan sist jag bloggade, vilket inte var så länge sedan...
Vi har bokat lokal för bröllop!! Vi var ju på möte hos Villa brevik i Tisdags och kollade på deras lokaler och blev helt överraskade över hur fint det hade de. Det tog oss inte många minuter att besämma oss för att det var där vi ville vara. Det ligger i ett fint grönt lugnt område och har hur mycket möjligheter som helst för att få en lyckad dag!
Vi har även tagit en rajd förbi en bröllopsbutik och tittat på lite klänningar ÅÅÅÅÅÅÅNGEST med stort Å på den. Så mycket fint, så mycket dyrt och vad fan ska man ha? Jag har ju problem att välja kläder till krogen bara!?

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, det låter inte dumt :) Själv ska jag börja ett nytt jobb nu på måndag som montör, inte riktgt min grej, men tanken är att få in en fot på ett bra företag. För själv har jag ingen aning om vad jag vill jobba med, haha! Vad ska du göra på midsommar nu då? Något roligt? :) Kramar!



(Förresten, vid midsommar nu startas en tävling i min blogg där du kan vinna sminkborstar med grym kvalité från Sigma Beauty i USA)

2011-06-23 @ 11:49:04
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: Anya

Jag tänker mig en ärmlös iallafall, ganska enkel och såklart vit. Om det nu blir min tur nån gång! :)

2011-06-23 @ 11:56:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: