IM ON A BOAT

Saknat mig?!
Jag har saknat er som fan iaf!!!
Men oj va mycket som hänt under denna lilla tiden jag vart borta! Bla kryssen så klart, la upp lite bilder som ni kan se! Jävla roligt var det! Men slitsamt att dansa hela tiden haha..

Har även hunnit med en massa shopping så klart ;) och boka in en massa tid med underbara vänner!
Fan va ja ÄLSKAR DEM!!! Bara så ni vet, de finns där ALLTID!!! LOVE U!!

Men iaf, kommer ta de lite chill med bloggen, märker att jag inte riktigt kan hantera stressen av ett privatliv som skall vara på topp, ett jobb liv, samt ett "blogg liv"?!

Vad har ni haft för er medans jag vart på "blogg semester"?

Postat av: katta

LOVE YOU TO BABE!!

2011-06-07 @ 23:14:38
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: