Mormor och 23år

"Hon blev mamma när hon var 12 år.

Nu har hennes dotter också blivit mamma, bara 11 år gammal.

– Jag hade önskat något annat för henne – och för mig, säger Rifca Stanescu, som blev mormor vid 23."

Läs hela artikeln HÄR


Jag är själv 23år gammal, och jag vet helt ärligt inte om jag skulle vara redo för ett barn och allt ansvar det innebär.

Jag anser mig vara redo, men det finns ju också en anledning till varför jag inte har barn just nu.

Inte nog med att denna flicka, för det är precis vad hon var, en liten flicka som fick barn när hon var 12 år nu har även henns barn som är 11år fått barn, och hon har blivit mormor!

Vad gick snett undrar jag? När blev det "normalt" att få barn vid en så ung ålder?

Och när blev det normalt att ens ha sex vid den unga åldern? För jag misstänker starkt att storken inte vad inblandad i denna historia.

 

För mig låter det helt ofattbart att så unga människor skaffar barn.

Man är ju ett barn själv!

Men det kanske är en oroväckande ny trend som starat? Vi har ju allas våran nya "lilla blogg drottning" mamma 15år micha.

 

Helt plötsligt känner jag mig jätte gammal och efter, vad hände liksom?

 

Vad tycker ni om att skaffa barn i en så ung ålder?


Postat av: K

Helt sjukt! :/

2011-03-10 @ 13:45:50
URL: http://hartmannhansson.blogg.se/
Postat av: isa

sv, jo det var väl ungefär det som hindrade mig haha

2011-03-10 @ 16:03:15
URL: http://isablogg.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: