Inte vilken tårta som helst

Bilderna är lånade från Ebay

I brist på annat att göra surfade jag in på Ebay här om dagen och kollade på tårtdekorationer. Okej, det är ett tag kvar innan den behövs men va fan, man kan aldrig vara för tidigt ute!
Aldrig vart för det vanliga "tråkiga" dekorationerna man brukar ha på sin bröllopstårta, så fatta att jag blev minst sagt överlycklig när jag fann b la dessa (bilden ovan).
Nu blev problemet ist att det finns för många att välja mellan!
Men vi ska sätta oss någon dag tillsammans och välja ut EN

Pris ligger runt 200-1000kr

Måste dock erkänna att min absoluta favorit är denna, som går loss för ca 900:-

Ser typ ut som Jag och Ludvig haha..

Postat av: Anna

Det låter bra det! Haha usch för att jobba ;)

Haha vilka klockrena dekorationer!

2011-07-14 @ 11:46:28
URL: http://aannabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: