Bortskämda unge?

Nicole Davis, 4 månader, sitter framför sina julklappar som

”Jag vill att min dotter
ska vara bortskämd”





"Nicole är bara 4 månader – men har redan en garderob full av designerkläder.

Över 300 000 kronor har hennes mamma redan lagt ned på sin lilla dotter.

– Att lägga mycket pengar på fina kläder visar hur mycket du bryr dig om ditt barn, säger Lisa"

 

 

 

Min enda fundering är, är de verkligen sunt att skämma bort ett barn så mycket?

Och hur kommer denna "lilla Donna" någonsin lära sig värdet av pengar?

 

KÄLLA:


Postat av: Majlo

Min fundering är densamma som din dock med tillägg:

Hur smart är det?

Det tar ju inte många månader innan alla kläder är för små. Det finns ju en form av Hypokondri där till eempel mamman tror att hennes barn e sjuk hela tiden. Jag tror att mamman i detta fallet lider av något slags shopoholic syndrom som gör att hon måste handla handla handla till ungen.

Morsan kan ju inte vara frisk.

2010-12-13 @ 22:30:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: