De blev ingen kryss... - Lunch skrivning

Kryssningen på fredagen blev inställd pga sjukdom. Trist, men skönt! Äntligen ska min kropp få de väl behövda lugnet den längtat efter så länge. Så i helgen blir mobil telefon på ljudlös och fixa lite med julklappar. Vi ska även passa på att handla lite julpynt :) massor med julpynt! Hela lägenheten skall fyllas av små tomtar och glitter ! LOVE IT! Med julpynt kan man aldrig överdriva ;)
Har även fått en klippning bokad av min kära mor, så den 11e kommer "mössan" till hår jag har förhoppningsvis försvinna och se lite finare och lättare ut. Som jag längtat! Låt förvandlingen sätta igång.

Och ang den blå peruken, den är tydligen på G hem till mig. Ludde blev chockad, haha. Undrade hur jag ens kom på idéen att klicka på en blå peruk. Ja, det undrar jag med. Så snart går man väl under namnet "smurfan"
Mitt nya jag?

Postat av: emlan

Halloj! Jag tänkte höra om du vill vara så jättegullig och unna mig din röst i en tävling, det som står på spel är en gratis resa till Grekland. Klicka på länken om du vill offra 5 sekunder :)

http://mythos-beach.apollo.se/DsJJK

2010-12-02 @ 21:51:16
URL: http://baraemlan.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: