Halv kassa bilder

Halvkassabilder och ett humör som är värre än en 5åring som inte får som den vill.
Har inte alls känt mig på topp nu efter ledigheten och därav blir det inte lika mycket enegri här. Men egentigen är det den bästa (?) veckan att känna sig "nere" på. INGENTING planerat! Så otroligt skönt så ni förstår inte!
Kanske därför man är som man är också, slappnar av och låter kropp och huvud komma i kapp med verkligheten.
Men något som gjorde mig så otroligt glad var en liten överrasking jag fick igår när jag kom hem, ett otroligt vackert armband. (Tack älskling).
Ska försöka ta kort ikv och lägga upp bilder på bloggen.

Postat av: Isabel (BoNiiiTa ) - Emilios Mamma

Hopaps du får en trevlig valborg

2011-04-30 @ 09:47:39
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: