Tillbaka!

Hej alla söta små människor där ute!
Nu är jag tillbaka efter en slitsam helg samt start på veckan, därav vart tyst här.
Legat hemma sjuk :( inte alls skoj och då är inte prio ett vart bloggen som ni kanske förstår.
Lördagen och Bandit rock awards var super trevlig men blev väldigt lugn för min del då jag mådde förjävligt rent sagt. Får lägga upp lite bilder sen!
Annars går det framåt med det mesta. Vi har börjat maila runt om lokaler för den "stora dagen" och fått ett svar än så länge! Så vi kanske ska åka och titta på den snart, sjukt spännande. Får se om de är en vettig prisklas och så på den, hoppas de. I så fall kan man ha vigsel och middag och allt på samma ställe, fast olika rum.
Reality check, så det skriker om det!
.

Bandits Mest Spelade Svenska Band 2010:

Royal Republic

Bild från bandit rock awards lånad från Bandit

Postat av: Anna

Haha åh vad avundsjuk jag blir! Vill också planera bröllop :D

2011-04-06 @ 17:00:24
URL: http://aannabelle.blogg.se/
Postat av: Anna

Tackar :)

Jo, jag förstår att det är stressigt. Åh tänk känslan när stunden är inne :D

2011-04-06 @ 19:01:20
URL: http://aannabelle.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: