Bröst,barn,familj och familjerådgivning hos AK

från boken "Ego woman"
Igår så var jag som sagt hos Ak och pratade bröst. Fick sitta ner med en sjuksköterska som berättade allt och ingenting om hur en ev operation nr 2 skulle se ut, vi tog lite mått osv. Hon kom fram till att 410cc skulle passa ,droppformade inmplantat med högprofil.
Hon frågade när/om vi tänkte skaffa barn och jag och Ludvig kollade på varandra som två stora frågeteckan, jo men visst har vi snackat framtid och barn, herregud vi ska ju gifta oss! Men att få de sådär rakt i ansiktet var nog ingen av oss beredda på. Hon menade på att göra en operation för att sedan om kanske en nära framtid skaffa barn kanske inte var de bästa. Brösten kommer ta sin tur och man kanske får vara beredd på att göra en operation 3 för att få dem som man vill igen.
Tack och hej, nej först familj, sen tuttar! Aldrig i hela mitt liv att jag lägger ut 150,000kr på ett par bröst som ser okej ut idag!

Postat av: Amanda

Skojar inte!! Igår solade jag och städa (:

2011-08-04 @ 12:18:04
URL: http://shanesvensson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: