Du är välkommen att se 2012 största händelse

Ser ni! Ny Kategori :) Tänkte försöka samla inläggen här from nu som handlar om bröllopet, kul vah?!
Suttit och stirrat mig blind de senaste dagarna på inbjudnings kort, JISSES va mycket de finns att välja mellan, och inte fan är det billigt heller...
Men okej, en liten lapp ska ut där de står "GRATTIS du kommer få delta i 2012år största händelse" "känn dig hedrad" Haha.. Nej så kommer vi förmodligen INTE att skirva, eller?!
Vad ska man ha för kort egentligen, enkla, färgade, med en massa krafs på? hmm

Postat av: Adine

Förstår att det är mycket att välja bland! :P Om det vore jag ^^ så skulle det bli något enklare, stilrent inbjudningskort :)

2011-08-11 @ 12:28:42
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: Olivia ♥

Jag vet inte riktigt... men jag tycker att ett fint inbjudningskort är lite beige/vitt med typ ett band runt. Lite vintage eller vad man nu ska kalla det :)

2011-08-12 @ 15:42:40
URL: http://kungenolivia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: