Tacos öl och en massa shopping

Ja som sagt, jag skulle ju överreska Luddet med mat i fredags, och det blev nachotallrik med öl hehe. Sedan min käke hoppat så vågar jag mig inte på tacos så nachos är lite mer lätt hanterligt! Han blev iallafall super glad då han pratat om att äta tacos ett bra tag nu!
Men Tacos och öl gör inte under för figuren om man säger så. Så igår bestämde vi att måndagar samt onsdagar ska vi börja träna! Ludde på gymet och jag på Crosstrainern, sen en dag på helgen om man hinner.
Det enda jag rört på mig denna helgen från soffan var i lördags då vi drog och shoppade i och går när vi kl 17,00 fick för oss att dra till IKEA och sätta spätt på en massa pengar! Men vi fick hem fina saker iaf :)
Vad har ni gjort i helgen?

Postat av: tvfriends@soclog

fin blogg design!

2011-02-21 @ 18:50:17
URL: http://tvfriends.soclog.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: