Hemma kväll eller utgång?

Fredagen börjar närma sig och nu är bara frågan vad man skall göra?!
Hemmakväll är alltid mysigt, eller ska man gå ut på stan och äta och ta ett glas vitt?
Ludvig säger att han kan betala en fancy middag på stan, men jag vet inte.
Ska ju ut på stan på lördag igen.. Hmmm... Stora viktiga svåra bestlut de här, haha...

Vilket föredrar ni hemmakväll/utkväll?




plusikassan.se

Postat av: AnnaWK

Hemmakväll vinner i 9 av 10 fall hemma hos oss och då bor vi ändå mitt inne i centrala Göteborg.



Sv: Tack så mycket, dagen blev riktigt lyckad.

2011-07-28 @ 12:05:40
URL: http://annawk.blogg.se/
Postat av: k

Äh va fan dra ut på stan nu å ha lite kval tid med din käraste nu :-) blir ju hur mysigt som helst ju! ååå vad vi ska prata sen wehooo!! ska fixa lite imorn me kläder å skor. finns en del i källaren, du får väl titta. kanske int alls e din stil men då har du tittat ialf :-) så skoj att du ska komma hem till mig, puss darling! så glad att jag har dig!

2011-07-28 @ 12:34:29
URL: http://kattaskrypin.blogspot.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: