Goodiebag Fika Chailatte

Igår hade jag fika med Katta, super mys! Vi gick självklart på vårat stamhak kafferepet inne i stan, lagom slitet sådär, men mysigt! Då vi båda var mer än stendöda blev det ingen jäääätte lång fika 1,5tim ungefär.
Super skoj att prata om allt som hänt den senaste tiden, skratta lite åt alla tokigheter.
Hon fick även en påse med kläder, och som tack fick jag en liten goodiebag.
TACK GUMMAN! Det behövde du verkligen inte!
När jag kom hem hade även mitt paket från Nelly kommit!!!
Vad som fanns i min lilla "goodiebag" från Katta och i Nelly paketet får ni veta senare ;)
La även in en ny betällning på två till klänningar idag, spännande!
Vad gjorde ni igår?
SVAR PÅ FRÅGA:

Säljaren på tradera som jag köper mitt löshår av är DENNA. Snabb leverans och mycket pålitilig.


Glöm inte att anmäla dig till tävlingen om valfritt smycke från La Ninja hos ADD9.se
Läs hur du anmäler dig HÄR





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: