Hallon Russin müsli

Vilken start på dagen!
Frysta hallon, russin, fil och müsli, en kopp te med honung och en ost och skinkmacka toppad med gurka!
Underbart!
Idag är det en vanlig dag i mitt vanliga liv. Jobb på står på schemat samt att träna!
Snart är det helg och det börjar bli dags att tagga inför Bandit RockAwards som är på lördag, ska ni dit?
Jag väntar även på nya skor jag beställt hem hahahaaa... Kunde inte låta bli!
Sen även klänningen som jag bytte ut från Nelly sitter jag spänt och väntar på att få hem.
Även fått en ny kallelse till psykologen nu, topp! Inte vart där på typ över 2månader så är väl dags!
Ska bli roligt att komma dit och berätta att det hänt något skoj förengångs skull i stället för att bara sitta och klaga..

Vad gör ni dag?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: