Hantverkare porr vattenskador jobb

Äntligen efter en lång väntan kom hanverkaren hem till oss idag och kollade på våra vattenskador. Han hade tydligen stelnat till när han sett vårat sovrum, misstänker att det inte beror på vattenskadorna. Men vadå, det är ett fritt land och jag tänker inte göra om hela våran lägenhet för att någon annan ska tycka att det är mer välkommande.
Så några veckor, usch den känns sådär! Vill inte ha en främmande man hemma bland mina saker när jag är på jobbet. Säger det, märker jag att något är borta kommer det bli ett jävla liv!

Annars är veckan ganska vanlig, jobb, ev en fika på stan med en vacker kvinna, träna och tvättstuga.
Hur ser eran vecka ut?
O just de! Det är lön denna vecka med! WOHO
Glöm inte att anmäla dig till tävlingen om valfritt smycke från La Ninja hos ADD9.se
Läs hur du anmäler dig HÄR

Postat av: Linnea

Surt alltså.

2011-04-14 @ 11:41:43
URL: http://hantverkare-eskilstuna.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: