Paket Tvätta Övningsköra

Bild från i lördags.
Hejsan Allesammans!
Hur är de med er idag? Själv känner jag på mycket bättre humör idag, kan det ha att göra med att det är tisdag? Eller kanske att jag efter mer eller mindre timmes svordomar äntligen kunde komma åt och installera min e-legitimation igår? Nu ljög jag, jag svor, och Ludvig fixade de tillslut, tack!!! Så nu har ja deklarerat, skulle faktiskt få tillbaka en helt okej slant, skönt in på sparkontot bara :)!
Idag blir det lite övningsköra samt tvättstuga, Woho!
Dock är jag lite irriterad, dagens i-lands problem!
Dom vägrar typ dra pengarna för taxin i lördags, ORKA! Det är de jobbigaste med att åka taxi, inte att det kostar utan att de typ tar en vecka innan pengarna dras på kontot!! Sjukt irriterande!
bild
google
Brukar ni ta taxi ofta?
Jag brukar göra oftast efter en kväll på stan, men jag vaknar alltid upp lika förbannad dagen efter för att jag inte vet hur mycket pengar de kommer dra, och när de orkar ta sig tiden att göra det.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: