Godmorgon lördag - Nej bröllopet är inte inställt.

Just nu sitter jag i frisör stolen och försöker få lite styrning på håret :). Så detta inlägg är tidsinställt som ni kanske förstår. Men kommer skriva mer när jag kommer hem!

En en sak till!
Just nu har jag en annons ute på tradera för er som letar brudklänning!
Eller vill ha en vit stor puff klänning bara.
Jag lyckades i min totala sinnesförvirring här om veckan klicka hem den, men eftersom jag redan har en klänning där hemma som jag älskar så säljer jag denna!


Den är super vacker, men ja trivs tyvärr inge vidare i hel långa klänningar

klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att komma till auktionen.

(storlek 38)



Postat av: filippa

Gillar du smycken och vill vara med i en tävling? Då skulle det vara kul om du vara med i min tävling om ett peace-armband från Live Loud! http://zeraphia.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-ett-peace-armband.html#comment

Kram♥

2011-09-10 @ 12:44:00
URL: http://zeraphia.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: