Jag är inte bitter

Okej lite bitter kanske jag är, men inte så farligt mycket.
Tisdag, träning står på schemat = alltingen ger sig min förkylning, eller så blir ja dunder sjukt och sen förhoppingsvis frisk!
Vet inte varför men känner mig sådär grymt omotiverad igen, håller mig gärna borta från spelgar och måste byta kläder 800gånger innan jag kliver utanför dörren. I vanliga fall byter jag typ bara kläder 300gånger innan jag går ut ;).
En liten tanke slog mig i morse när min oerhört uppmutrande pojke öppnade munnen.
För ibland så känns de som att bara för att någon annan säger att du ser bra ut ska du automatiskt få bra självförtoende?

Postat av: Jenna~ Det kan aldrig bli för mycket rosa.

Okej :)

Krya på dig!! :)

Jo det är bra med mig, fast är också lite förkyld..

Men det börjar gå över nu :)

2011-09-13 @ 12:43:21
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: MADDES

tack så mycket. åh gillade dina skor!

2011-09-13 @ 12:50:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Johanna

på vilket sätt retar hon gallfeber på dig?



Om någon säger jag ser br aut håller jag inte alltid med, det beror på dagsformen :)

2011-09-13 @ 13:01:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: mami

Nä gumman,man behöver absolut inte få bättre självförtoende för att nån annan säger att man ser bra ut, har gjort ett bra jobb, är trevlig mm. Men tänk på att detsamma gäller åt andra hållet!!! Man behöver inte få sämre självförtroende om nån frågar :"-Åh, har lagt på dig lite, ser lite rundare ut än sist", eller inte är nöjd med just den här rapporten man skrev på jobbet, eller tycker att man är lite udda i sin klädsmak osv. Men tyvärr är det väl så att vi har lättare att påverkas av allt negativt som sägs, än att ta till oss av komplimanger. Vi tror ju alltid att vi vet bäst själva! Tyvärr tror jag vi påverkas mycket mer av andras negativa åsikter än vad vi vill erkänna. Tror inte vi hade så många som sprang på terapi annars. Där kommer det ju ofta fram saker som man fått höra och varit med om som inte är så positivt! För mig är du alltid min PRINSESSA oavsett hur du ser ut eller hur du mår! Jag ÄLSKAR dig!!!!

2011-09-14 @ 10:05:36



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: