En dagboks förklaring.

Jag misstänker att den del människor kanske undrar varför jag valde att lägga ut den inlägget som jag la ut igår. Jag vet nämligen att den del både nära, kära och främmande människor tittar in här lite då och då och här har ni eran förklaring. Jag skämms inte för det som hänt!

 

Precis som alla andra människor har jag mina otroligt dåliga dagar (går dagen var en av dem). Dagar jag vill krypa in i en stor grotta, och bara dra en stor sten framför dess öppning. Men det gör jag inte. Jag sätter mig inte heller med 2st chips påsar, glass och mackor längre. Jag tar istället en jävla massa cigg med mig ut och tar en lång promenad i naturen för att avreagera mig.  Varför jag kände behovet av att lägga upp detta inlägg nu var för.

 

1.       Påminna mig själv om att det har vart värre, och jag har överlevet det.

2.       Jag tänker aldrig låta mig själv hamna i skiten igen, ALDRIG!

3.       Det är som en egen terapi, man bearbetar saker och ting olika snabbt och nu är det tillräcklig långt borta för att jag ska våga nypa i det med tång och tänka på vad som egentligen har hänt.

4.       För jag vet att de finns så många tjejer och killar där ute som sitter i samma sits jag satt i då nu. Ni är inte ensamma och jag vill även hälsa er att vill man, vill man bara tillräckligt jävla mycket (ursäkta språket) så kan man klara vad som helst!

 

Punkt slut! O hoppas ingen har tagit illa upp!

 

För övrigt är jag en jävligt gla prick idag ;)

Tumblr_legl6b51fp1qav0ddo1_500_large

bild källa


Postat av: Annica H

Tack så mycket! =)

Jag tyckte om din blogg, så jag kommer absolut att följa den!

Hoppas att du med får en bra dag! Solen skiner, så passa på att ta en promenad, jag har redan tagit min ;)

2011-02-24 @ 09:38:26
URL: http://samanthaslivstil.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: