självpepp på hög nivå

Om det är något som iallafall jag behöver så här i höstmörkrets tider så är det självpepp på hög nivå. Själv pepp istället för höstdepp! Den bästa självpeppen jag vet är musik, musik har en konstigt förmåga kunna styra fåra känslor så otroligt mycket. Den kan få oss att känna oss, små och ynkliga, stora och starka, glada och ledsna. Så när jag känner lite tvivel på mig själv vad lyssnar jag då på?

Denna så klart!

"Nobody is perfect but I'm pretty fucking close
and I'm here to give you all a heavy heavenly dose
I think you'd better listen 'cos I know who you are
and I think that you should treat me like a superstar
because I'm more than just a human I'm a gift to all of you"
...
"What's wrong with being self possessed?
Nobody's satisfied with being second best
I've got the gift and I know that I'm blessed
and I've got to get it off my chest
I'm the biggest the best better than the rest, better than the rest
"

Postat av: MATILDA ROSQVIST 14 ÅR

Fin du är =)

2011-10-21 @ 16:51:29
URL: http://matildays.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej! :)

Vad händer hos dig?



ha en bra söndag! :)

Kram

2011-10-23 @ 17:19:02
URL: http://sannaakarin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: